Asiakaslähtöisellä palvelulla kova kasvu pyöräliikkeelle

Asiakas saapuu tyylikkäästi sisustettuun myymälään helsingin kalasatamassa. Aikomuksenaan hänellä on jättää pyörä huollettavaksi. Kauppias lukee pyörästä viivakoodin. Hänen huomionsa kiinnittyy ensin näyttöpäätteeseen ja lopulta asiakkaaseen.

Näytölle avautuu näkymä jossa on listattuna asiakkaan yhteystiedot sekä asiakkaan polkupyörän tiedot ja huoltohistoria. Näiden tietojen avulla kauppias kykenee tuottamaan yksilöllisen, ketterän ja muistettavan asiakaskokemuksen. 

Toni Kantoluoto, toinen T&T Cycles Oyn omistajista, sanookin, että kovan kasvun taustalla on onnistunut brändäys ja oikea palveluasenne. Yritys perustettiin vuonna 2015 ja se on tällä hetkellä Suomen yksi maineikkaimmista polkupyöräkaupoista. 

Toni&Toni olivat ensimmäinen liike Suomessa, jossa pyörien sähköinen huoltokirja otettiin käyttöön. 

Aivan törkeän kätevä! Tekee meidän palvelustamme tosi ketterää!

Sähköinen on huoltokirja ja läpinäkyvä huoltoprosessi, ovat konkreettisia tekoja jotka nostavat Toni&Tonin palvelun laatua. Tonit aikovat jatkossa panostaa aktiivisemmin asiakasviestintään laadusta kuitenkaan tinkimättä.

Tutustu Toni&Tonin liikkeeseen ja verkkokauppaan verkossa. http://www.tonitoni.fi/

Miltä muut asiakkaat ovat mieltä huoltotaskusta? Katso video täältä. 

Kirjoittaja: Mikki Ylevä

Parhaat huoltokokemukset löydät huoltotaskun youtube, twitter, instagram ja facebook-sivuilta

Previous
Previous

Tamperelainen polkupyöräliike tarjoaa huippulaadukasta palvelua

Next
Next

Tunne asiakkaasi