Usein kysyttyä

  • Huoltotasku on huoltoalalla toimiville yrityksille kehitetty verkkoselaimessa toimiva palvelu. Huoltotaskun avulla voit muun muassa pitää asiakasrekisteriä, tarkastella laitteiden huoltohistoriaa ja viestiä asiakkaillesi automatisoiduin SMS- ja sähköpostiviestein. Voidaan sanoa, että kyseessä on pieni toiminnanohjausjärjestelmä. Huoltotarratoiminto myydään lisäpalveluna erikseen.

  • Voit tutustua ominaisuuksiin täällä.

  • Huoltotarra on tarra, jonka voit kiinnittää huollettaviin laitteisiin, kuten polkupyörän runkoon. Tarra sisältää qr- ja/tai viivakoodin, jonka skannaamalla pääset käsiksi kyseisen laitteen tietoihin ja huoltohistoriaan. Tarra brändätään yrityksenne muun graafisen ilmeen mukaiseksi, jolloin siinä voi olla esimerkiksi yrityksen logo ja yhteystiedot.

  • Kyllä! Huoltotarra on maksullinen lisäpalvelu, jonka voi ottaa käyttöön tarpeen mukaan. Palvelua voi käyttää myös ilman huoltotarraa.

  • Meillä on tällä hetkellä tarjolla kaksi erilaista pakettia: Huoltotasku Basic (alk. 69 e/kk) ja Huoltotasku Pro (alk. 94 e/kk). Lopullinen hinta määrittyy sen mukaan, mitä ominaisuuksia haluatte ottaa käyttöönne (huoltotarrat, SMS-paketin koko jne.) ja kuinka paljon ohjelmaa täytyy kustomoida tarpeisiinne sopivaksi. Parhaiten saatte selvyyden hinnasta varaamalla ilmaisen demotapaamisen kanssamme, jossa käydään tarpeenne tarkemmin läpi. Tapaaminen ei sido mihinkään.

  • Kyllä, Huoltotaskuun (Huoltotasku Pro) on toteutettu useamman liikeen tuki. Toiminnallisuus voidaan ottaa käyttöön palvelun käyttöönoton yhteydessä ilman erillismaksua, sekä jo käytössä olevaan palveluun lisämaksusta.

  • Oletuksena Huoltotasku-järjestelmä lähettää sähköpostitse viestit asiakkaille huollon etenemisestä. Voit kuitenkin muuttaa asetuksia asiakassivulta ja poistaa viestinnän käytöstä.

  • Huoltotasku helpottaa huoltoalan yritysten arkea. Nykyiset asiakkaamme ovat olleet palveluun tyytyväisiä. Huoltotaskua on helppo käyttää, toisin kuin muita toiminnanohjausjärjestelmiä, jotka voivat olla isoja ja monimutkaisia kokonaisuuksia, jotka sisältävät pienen huoltoliikkeen näkökulmasta liikaa toimintoja. Huoltotasku on suunniteltu siten, että siinä on kaikki tarpeellinen, eikä mitään ylimääräistä.

  • Toistaiseksi Huoltotaskussa ei ole yhteyttä kassajärjestelmään.

  • Suoraa yhteyttä ei ole, mutta maksaminen on mahdollista ohjata omaan verkkokauppaan asiakasviestien kautta.

  • Puhumme Huoltotaskussa tekstiviestien sijaan SMS-krediiteistä. Tämä johtuu siitä, ettei voida suoraan todeta, että 100 krediittiä olisi yhtä kuin 100 tekstiviestiä. Viestin hinta riippuu sen sisällöstä ja pituudesta. Pelkkä pituus ei määritä tekstiviestin hintaa, vaan esimerkiksi tyhjät rivivälit ja linkit nostavat viestin kustannusta. Krediittejä veloitetaan sen mukaan, minkä tyyppisiä viestejä lähetätte.

    Huoltotasku Basic -pakettiin sisältyy 50 SMS-krediittiä, kun taas vastaavasti Huoltotasku Pro -pakettiin kuuluu 150 krediittiä. Tarvittaessa voit ostaa lisää krediittejä, joita myymme 100 krediitin erissä.

    Mikäli krediiteistä jäi epäselvyyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jäikö jotakin kysyttävää?

Lähetä kysymyksesi sähköpostitse asiakaspalvelu@huoltotasku.fi tai täytä yhteydenottolomake.