Huoltotasku — Läpinäkyvämpien huoltojen puolesta
Selkeä huoltojono ja automaattiset huoltoviestit
Huoltotasku pitää asiakas- ja huoltotiedot selkeässä järjestyksessä
Huoltojono
Huoltojonon ansiosta näet koko ajan mikä on liikkeen huoltotilanne. Sen avulla erotat helposti käynnissä olevat, valmiit sekä aloittamattomat huoltotyöt. Voit myös priorisoida työtäsi valitsemalla työlistalta kriittisimmät työt, sillä listanäkymästä näet, mitä olet sopinut asiakkaasi kanssa huollon valmistumisesta.
Asiakasrekisteri
Sähköisessä asiakasrekisterissä tärkeimmät asiakastietosi ovat aina kättesi ulottuvilla. Saat asiakkaaseen yhteyden vaivattomasti sähköpostitse, puhelimitse tai esimerkiksi tekstiviestillä. Asiakasrekisterin voi ladata ulos .csv-taulukkona, minkä ansiosta voit viedä asiakastiedot markkinointiohjelmistoon ja kutsua kanta-asiakkaasi keväthuoltoon.
Automaattinen viestintä
Huoltotasku viestii asiakkaallesi automaattisesti huoltotyön etenemisestä. Kun huolto merkitään valmiiksi, lähtee asiakkaalle automaattisesti tekstiviesti valmiin pyörän noudosta. Tekstiviestin lisäksi valittavissa on sähköpostiviestintä ja asiakaskohtaista viestintää varten myös “vapaa tekstikenttä” -toiminnallisuus.
Täysi huoltohistoria
Laitteelle tehdyt huollot tallentuvat automaattisesti osaksi laitteen huoltohistoriaa. Huoltohistoria on selattavissa millä tahansa älylaitteella, jossa on verkkoyhteys. Huoltohistoria auttaa huoltoliikettä tarjoamaan monipuolisempaa ja tarkempaa huoltopalvelua ja asiakasta säilyttämään oman pyöränsä jälleenmyyntiarvon.
Ajanvarauskalenteri
Ajanvarauskalenteri mahdollistaa asiakkaallenne huollon varaamisen sähköisesti. Saatte käyttöönne kalenterin, johon voitte määritellä paljonko huoltoja otatte vastaan päiväkohtaisesti. Asiakkaat näkevät kalenterista vapaat ja täyteen buukatut päivät. Voitte myös sulkea päiviä niin, että niille ei voi varata aikaa. Huoltoliikkeenne näkee kalenterista kätevästi, mitä huoltoja on varattu millekin päivälle.
Kalenteri voidaan upottaa huoltoliikkeenne verkkosivuille.
Huoltotarra (lisäpalvelu)
Huoltotaskuun merkittyyn laitteeseen kiinnitetään Huoltotarra, joka on suunniteltu liikkeenne visuaalisen ilmeen mukaiseksi. Huoltotarra sisältää kätevän qr-koodin, jonka avulla niin huoltoliikkeen kuin laitteen omistajankin on helppo tarkastella oman laitteen huoltotietoja. Huoltotarran mukana kulkee laitteen täydellinen huoltohistoria, joka auttaa säilyttämään sen arvon. Huoltotarra myös sitouttaa asiakasta yhden liikkeen vakioasiakkaaksi.
Laitedokumentit
Laitteen tietoihin voidaan ladata erilaisia tiedostoja, kuten PDF-dokumentteja. Tämä mahdollistaa tärkeiden dokumenttien, kuten käyttöohjeiden, huoltokirjausten tai takuuehtojen säilyttämisen yhdessä paikassa.
Laiterekisteri
Laiterekisteri on Huoltotaskun ominaisuus, joka mahdollistaa kaikkien laitteiden tietojen säilyttämisen sähköisesti yhdessä paikassa. Sen avulla voit helposti lisätä, tarkastella ja hallita laitteiden tietoja ilman paperidokumenttien kanssa sähläämistä. Tämä tekee laitteiden hallinnasta kätevää ja järjestelmällistä.